رفع دغدغه مالی ملی پوشان شنا جزو اصلی ترین راهبردهای مدیریت ورزش است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون شنا، در این مراسم غلامرضا جعفری گفت:با توجه به قابلیت ها و استعدادهای وافر جوانان ایرانی در كنار ظرفیتهای فنی و مدیریت و كلاس بالای فنی مربیان می توانیم با همدلی و اتحاد و با اتكا به یك برنامه ریزی بلند مدت و دقیق در عرصه های بین المللی به جایگاه واقعی خود در سه رشته شنا ، شیرجه و واترپلو دست پیدا كنیم .

جعفری افزود:رسیدن به این مهم علاوه بر همدلی، تلاش و برنامه ریزی بلند مدت، نیازمند طی كردن پروسه ای سنگین و طولانی از تمرینات ویژه مربیان و همچنین تحمل مشقت های خاص خود است .

وی اظهار داشت: روند ورزش قهرمانی محدود به زمان فعلی نیست بلكه این جریان در دراز مدت و در جهت رشد و شكوفایی استعدادهای ورزش شنا استمرار پیدا می كند و محوری ترین بخش ها علاوه بر كار ستادی فدراسیون و تیمهای ملی هیئت های استانی و شهرستانی هستند كه تاثیر بسزایی در این امر دارند.

سرپرست فدراسیون شنا یادآور شد : ملی پوشان شنا ، شیرجه و واترپلو مهارت های اصولی و حرفه ای را در سطح عالی فرا گرفته اند و تلاش آنها باید در آزمون های سخت بین المللی و حضور در این نوع مسابقات دو چندان شود كه در چنین شرایطی كسب مدالهای طلا در آسیا و جهان و حتی با طی كردن پروسه مطلوب زمانی كه متاثر از تدبیر و خرد جمعی و برنامه ریزی مدون است مدال المپیك قابل دستیابی است .

جعفری در ادامه خاطرنشان كرد :حمایت از ورزشكاران به ویژه برطرف كردن دغدغه مالی آنها جزو اصولی ترین راهبرد مدیریت ورزشی است و پرداخت همین مقدار به عنوان هزینه ایاب و ذهاب ملی پوشان نتیجه پشتیبانی و حمایت های وزارت ورزش و جوانان از شنا شیرجه و واترپلو است و امیدواریم با نگاه كارشناسانه و دلسوزانه مسولان این وزارتخانه به ویژه دكتر عباسی وزیر ورزش و جوانان كه جا دارد بنده از همین جا از عنایت و توجه ایشان تشكر كنم این كمكها استمرار پیدا كند و شنا شیرجه و واترپلو ایران راه نیل به اعتلای خود را با قدرت و بدون وقفه طی نماید.

سرپرست فدراسیون شنا در پایان از كادر اجرای فدراسیون، هیات های استانی و همچنین اصحاب رسانه به دلیل همكاری در جهت رشد و پیشرفت شنا، شیرجه و واترپلو تشكر و سال خوبی را برای آنها آرزو كرد.

در ابتدای این مراسم محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا با ارائه گزارشی به تشكیل اردوهای تیمهای ملی شنا و واترپلو از ابتدای حضور كادر جدید مدیریتی در فدراسیون شنا پرداخت و گفت: تیم ملی شنا تمرینات خود را زیرنظر خشایار حضرتی آغاز و با جدیت پیگیری كرد كه نتایج كسب شده در مسابقات دبی، به ویژه جابجایی 2 ركورد ملی پس از وقفه ای طولانی و یا ركوردهای محمد بیداریان نشان دهنده روند صعودی ملی پوشان شنا است كه در سال آینده خود را برای حضور در مسابقات مختلفی از جمله رقابتهای انتخابی المپیك آماده می كنند .

وی ادامه داد : در واترپلو نیز ابتدا كامبیز رخشانی مهر اردوی متمركز این تیم را برگزار كرد و پس از ملحق شدن 'رومان پولاچیك' و با برگزاری جلساتی با كمیته مشورتی واترپلو چند اردوی متمركز برگزار شد و هم اكنون این تیم 3 فروردین برای حضور در كاپ آسیا به كویت اعزام خواهد شد كه برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

رضوانی در پایان خاطر نشان كرد : درهای تیم های ملی بروی هیچ ورزشكار آماده ای بسته نیست و ارزش پیراهن تیم های ملی نیز آنقدر زیاد است كه برای بدست آوردن آن باید تلاش فراوان كرد تا پس از پوشیدن، از آن با تعصب و عرق نگهداری شود.

**1587**1440





:: برچسب‌ها: جشن تولد , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: